Monday 16 January 2012

Flush it all through


Jag ville göra en liten renings/detox kur för att verkligen få ut all skit inombords och all slagg man har. Jag vet i alla fall att jag har det och jag har börjat bli väldigt mån om vad jag stoppar i mig och tänker alltid efter två gånger. Vi gör ofta saker av vana, men om du verkligen stannar upp och tänker efter vad du stoppar i dig och vilka effekter det har på din kropp så blir man lite rädd. Mat som bara täpper igen dina tarmar, bidrar till åderförkalkning, hjärtproblem, all halvfabrikat eller hel (urk), snabbmat. Du blir trött, glåmig, får dålig hy... you name it.
Nu ska jag i alla fall försöka få rent min kropp lite innifrån. Det är mycket vätska jag ska få i mig och jag som är dålig på att dricka vatten i vanliga fall har svårt att få i mig den här drycken på 1.5 L utöver måltidsdrycker. Men jag försöker.

I've started with a small detox just to flush through my system! I'm very cautious about what Im eating and making sure I pick the right food with good fat, protein, vegetable, fruits and no carbs. Processed food is a no no. This is not a short time decision for me I'll try stick to more healthy eating.
It's kind of hard drinking my 1.5 L detox a day, but Im trying. Half way through my bottle for the day.

No comments:

Post a Comment