Wednesday 18 January 2012

Super duper inspiration

Åh, jag har haft två helt perfekt och inspirerande utbildnings dagar. Jag blir så motiverad av folk som är passionerade och kunniga i det de gör!
Nu sitter jag och är helt uppe i varv med huvudvärk på det.
Det var verkligen roligt och jag har lärt mig mycket om färgterapi, hur färger och dess energier påverkar oss, lite om kost, energier, punkter och meredianer i kroppen. Hur man ska finna balans både mentalt och fysiskt. För vissa låter det flummigt, men jag säger bara att ni som tycker så, ni vet inte ett skit (ursäkta men jag har hört det förrut att det är flum).
Va engagerad av hur du ser på ditt liv och ditt sätt att leva. Följ inte bara strömmen eller bli påverkad, tänk till! Det här gäller allt du släpper in i ditt liv eller allt du stoppar i dig, helt enkelt hur du lever varje dag. Allt har en mening och allt har en orsak till varför det är så.

No comments:

Post a Comment