Friday 19 August 2011

Teoretiskt examens prov idag - Theoretical exam today

Hejsan! Idag tog jag en liten sovmorgon, men bara en liten en.
I dag är vi lediga från skolan och ska enbart upp och skriva vårt sluliga teoretiska examens prov i eftermiddag. Jag sitter redan färdig fixad, håret uppsatt och sminket på. Det pirrar i magen, man lever i ovisshet men jag vet att det här kommer att gå bra. Det vore fel att inte vara lite nervös och änslig innan. Känns samtidigt väldigt härligt att det äntligen är dags. Sedan fylls helgen bara av examen. Imorgon är jag ledig och hela dagen på söndag gör jag mitt praktiska prov. På söndag kväll får jag alla mina resultat av det jag presterat över helgen. Sedan kommer jag studsa ut däifrån som den gladaste pricken! Så det kommer inte bli mkt bloggande över helgen då jag känner att jag vill göra lite annat och tänka på annat emellan. MEn jag ska berätta allt när helgen är över.
Wish me luck!

Hi, had a little sleep in this morning. Im free from school today, I will only take the train up in the afternoon to do my final theoretical exam. It's like butterflies in my belly and Im nervous, but I know it will be good and I'll make this! It would be strange not being nervous before and I cant believe its already time for me to graduate. So graduation will be happening all weekend. Im free to do whatever tomorrow and on Sunday I'll be having my practical exams all day. Results will be given on Sunday evening and from there I will be a very happy bunny celebrating!! There won't be many posts until after the weekend as I want to focus and do things that keep my mind busy, but I'll promise to tell you everything when Im back on Monday!
Wish me luck!

No comments:

Post a Comment