Thursday 19 August 2010

Runt stan - Around town

Idag har det flängts fram och tillbaka. Att börja dagen utan, deo, shampoo, hudlotion eller ansiktsrengöring gav mig ett spratt. Jag och pappa körde runt för att handla lite. Sedan gick jag en sväng för att hälsa på mormor och morfar i deras nya lägenhet. Mormor provade min kamera, jag sa till henne att ta ett kort da frågar hon om jag har film i kameran. Så söt. Ja mormor jag har film i kameran, du kan fota hur mycket du vill. Sedan lunchade jag med mamma och sprang en massa nödvändiga ärenden istan. Nu sitter jag här och väntar på att syster ska komma över. Dags att hoppa n i dushen.

I've been around town today, no beauty products in the bathroom. Gahh, it drove me crazy. Met up with my grandparents and my grandma tried my camera. So sweet, she didn't really get that it's digital, but she managed to take one photo anyway. Then I had lunch with mum at a cafe. It's been sunny and warm today. Been running around in the centre to sort out some stuff. I think I've got most of it ready for the start on Monday. I am waiting for my sister to come over now so I better jump in he shower.

No comments:

Post a Comment