Friday 20 August 2010

Träning - Work Out

Nu känner min kropp att det är dags att träna lite. Eller hjärta och hjärna försoker nå någon form av balans, men det är lite motsträvigt. Sitter i köket och försöker klura ut en bra runda att springa. Jag gillar nämligen inte att ge mig på något som jag inte klarar av, eller där jag inte riktigt vet utvägen. Nu tror jag att jag har en runda på G, vi ger oss på den och får se hur det går. Kram så länge.

I feel it's time for some work, at least my body says so. Im trying to figure out a good place to go jogging, we have a lot of woods, paths and the canal is just behind so there's options. I just want to make sure I start something I can finish. I don't like to stop halfway knowing I am exhausted already. I think I know where to go now, let's see how it goes.

No comments:

Post a Comment