Friday 2 March 2012

Im ready!

Jag har packat, fixat och lagt fram det sista för imorgon. Jag är redo att åka! Det bästa jag vet att åka iväg.
Nina möter upp mig i Göteborg imorgon där vi ska ha en heldag. Det var så längesedan vi sågs så jag längtar verkligen. Sedan är hon så go att jag får sova kudde där, vi ska laga god mad och umgås. På söndag går tåget upp till Stockholm. 4 dagar spa skolan väntar där, men även lite mys, god mat, träffa Catrin och shopping. Med detta härliga vårväder önskar jag inget mer inför min lilla tripp.

I've pack my new little weekend bag, and Im ready to "take off". The best thing I know is travelling, even if it's just for a few days. Nina will meet me up in Gothenburg tomorrow where we'll spend the day together, the evening will be spent at hers, dinner and catch up time. Im sleeping there for a night as on Sunday morning Im taking the train up to Stockholm. 4 days spa school is waiting, but also lovely food, strolling around in Stockholm, Catrin and a bit of shopping. With this gorgeous weather I can't wish for anything better during these days.

No comments:

Post a Comment