Monday 27 February 2012

Holi festival

                                                                                                                                                                                   indovacations.net, digitalhen.co.uk, princetonol.com
                                                                                                                                                                                                                                      
Jag har ju nämnt förrut att Indien är ett av resmålen högt på min "vart-jag-vill-åka-lista"
Så när jag sitter och söker runt lite på internet så hittar jag denna festlighet som firas enligt den hinduiska traditionen. Färgfesten. Hur underbart är inte det, ett firande av att våren är på väg. Om detta är en del av Indien så ta mig dit direkt.

I've mentioned before that India is a country Id like to visit and whilst searching on internet for a few things about just India I found this Holi festival. It's a religious spring festival know as the festival of colours. This is fantastic and I love what I see and what I've read. If this is India, take me there straight away!

No comments:

Post a Comment