Sunday 27 November 2011

Första Advent


Första advent, jobb, adventsfika och födelsedags mys hos morfar.
Nu sätter jag på en gammal träningsdvd och stänger in mig på mitt rum. Det här vädret får mig att hålla mig inne och det blir ingen gruppträning idag. Lite tråkigt för jag hittar aldrig motivationen riktigt när jag tränar själv. Men lite ska nog gå.
I kväll ska jag laga middag och tända första ljuset i adventsstaken. Sedan blir det bara att invänta en ny vecka.
Glad Advent!


So, first Sunday of advent. Worked half day and then "fika" at my grannys.
I can't make my way out tonight as we are expecting a small hurricane kind of and really heavy wind. It has already started so I thought Im more safe staying inside tonight, that means no trip to the gymclass for me tonight. Oh well....that'll just make me use my old exercise dvd:s I've left somewhere in the wardrobe. No time waisted.
Happy first Advent to you all!
Love Jo

No comments:

Post a Comment