Monday 15 August 2011

Liten glad min

Oväntat vann jag en liten tradera auktion på ID smink. Det var ju roligt.
Jag är lite skeptisk till att betala till någon jag inte känner över nätet. Man vet aldrig vad som kan hända. Men på något sätt lyckas jag alltid göra det ändå. Summan var ganska liten. Så det blev ett litet leende ikväll.
I morgon går mina auktioner ut så jag hoppas kunna få in en liten slant. Då är det så gott som balanserat, jag har sålt gammalt och köpt nytt. Ja, ingen direkt jag-är-student-kan-inte-köpa ångest behövs =).
Nu hoppas jag bara att produkten kommer!

Just won a little unexpected auction over a site like Ebay. Im always a bit conscious when buying online and specially to people I dont know. It's ID make up and it was a rather small amount of money so I just hope for the best. That brought me a little smile tonight. Always nice with bargains.

Back to the books.

No comments:

Post a Comment