Saturday 6 August 2011

Focus

Vilken fokus jag har haft denna förmiddag. Jag har suttit ett flertal timmar och fått gjort det jag velat. Köksbordet är min plats! Känns bra. Pratat i telefon hit och dit ockå med familj jag inte pratat med på hela veckan. Skönt att också få göra det. Nu pausar jag lite och gör det jag vill, sedan blir det lite lunch och i eftermiddag ska jag umgås med Nina. Vi ska utflykta! Jag gillar utflykter! Tar med kameran.
Trevlig lördag, vi hörs senare.

Have had such a focus this morning. It feels great and I've really done what I was suppose to do in several hours without freaking out or start running around doing other meaningless things. Im giving myself a little break now, after lunch I'll meet up with Nina. We are going on a little excursion somewhere. I love excursions! I'll bring my camera.
Happy Saturday!

No comments:

Post a Comment