Friday 5 August 2011

Fjärilar - Butterflies


I natt hade jag en fantastisk dröm, en liten kort en bland alla andra drömmar. Jag stod på en väg, jag vet inte vem som stod bakom mig eller vem som pratade med mig men plötsligt bakifrån kommer tusentals fjärilar i alla färger och former svischandes förbi mig på båda sidorna. De flög så nära att jag hörde suset av flaxande vingar. De var stora fjärilar och en fin upplevelse. Vaknade upp snabbt efter och det enda jag tänkte var att jag får absolut inte glömma den här drömmen. Nu har jag sökt lite på drömtydningar om just fjärilar.
Framgång i sociala sammanhang
Det låter väl ganska bra.

This night I had a fantastic dream, a short dream amongst them all. I was standing on a small path, Im not sure who stood behind me nor who spoke with me from behind but suddenly thousands of butterflies passed me on both sides. They where beautiful with different colours and shapes. They came so close I could hear the wings and their small sounds. It was an amazing experience and I woke upp quickly afterwards thinking I have to remember this dream. So now I've been researching what the meaning of my dream was. It says:
Success with your social life

No comments:

Post a Comment