Wednesday 24 November 2010

The London Weekend

Hade några korta, mysiga dagar i London. Det var blandade känslor att vara tillbaka, tänk vad konstigt och vad 3 månader kan göra mycket. Hade tid att träffa lite vanner och självklart mitt hjärta även om han jobbade en del. Härligt tidigt höstväder där, mycket folk, shopping och juldekorationer, precis som det ska var ai London. Dagarna gick så oerhört fort och det var lite ångestladdat när jag väl skulle åka hem. Känns som jag kastas mellan två världar. Mindre än fyra veckor tills jag är tillbaka igen. Tack för en fin helg. (Det blev inte så mycket bilder, ibland drar jag mig för att ta upp kameran och foto som en jädrans turist, nästa gång blir det mer dock. Det lovar jag)

Had a few nice but short days in London this wkd. It was very mixed feelngs being back. I had little time to meet up with some friends but did try to spend as much time as possible together with my heart when he was not working. It was lovely autumn weather (not as cold as here, lots of people and christmas decoraton everywhere) just as it should be in London. The days passed quickly and it was a sad moment when I had to leave. I feel like im living in between to worlds sometimes. Less than  4 weeks until Im back. Thanks for a nice wkd. (I promese there will be more photos next time)

No comments:

Post a Comment