Tuesday 5 October 2010

Ny Vecka - New Week

Det blev en liten blog paus över helgen eftersom min älskade prins kom på besök. Efter en liten mardröms start där jag varken viste om jag skulle gråta, skratta, nypa mig i armen eller lägga meg ner på gatan och bara förneka. Var helgen fantastisk. Desire missade sitt flyg på morgonen, och hela dagen vara bara fylld av oro och ångest över väntan inför kvällsflyg, komma eller inte komma, krångel etc. Men på kvällen kom han, vad gör man inte för kärleken? Betalar extra och ser till att man ses..det gjorde han, min. Det var bara så mysigt, lugnt och skönt att vara tillsammans. Bara va, strosa på stan, fika och gå promenadeer längs kanalen. Så skönt att inte känna något tvång. Jag tror vi är jättekära, jag vet vi är. Underbar helg. Nu är det ny start på en ny vecka och alla krafter ska samlas till detta. Oj vad jag försöker ladda upp bilder men det är något knasigt, de har ändra layouten och det är super segt att ladda upp bilder, det går knappt.

Had a break from my blog over the weekend as my prince was here. After a small night mare start when Desire called to say that he missed the flight I didn't know if I should laugh or cry. Friday was absolutely the worst day in long time. A lot of wait and anxiousity, can he make it anyway? But in the evening he arrived, changed the flight and paid extra. What are you not doing for the one you love? He did it, my love. It was so amazing being together and just do nothing, walk y the river, have coffe and laugh together. I think we are very much in love, I know we are

No comments:

Post a Comment