Thursday 30 September 2010

Torsdag - Thursday

Det känns som det som tungt mig det senaste har lättat lite och det känns inte lika jobbigt längre. I bland får man bara intala sig att allt löser sig och det är något som jag säger ofta till mig själv. Man får bita ihop och traska vidare med tanken att det löser sig. Nu är det helg och det ser vi fram emot. Det blir inte mycket plugg för min del, mest mys, promenad, fika och skogen med min kära pojke. Ska bli otroligt mysigt att visa honom hösten i Falkenberg. Nu lite mer plugg innan jag lovat mig själv att koppla av hela kvällen.

It feels like all my worries are gone and I feel relifed somhow. You kow sometimes you just feel there's so much going on and you don't really now how to cope. I say to y self again and again that evertyhing's got a solution and everyhting will be fine. I'll manage. It's a good way of thinking. Itäs almost weekend and I am looking forward to that. I won't study but will spend some wonderful quality time with my boyfriend. Long walks, shopping, cuddle, fields and forest. He needs to wind down here in the country side..=). It will be so nice to show him autumn in Sweden. Now, itäs time for some more studies before I've promised myself to relax the rest of the evening.

No comments:

Post a Comment