Thursday 2 September 2010

Muffins dag - Muffin day

Varför ha dygnet ibland inte fler timmar. Idag har det vart fullt up, skola, tåg, handla, plugga, baka. Skulle baka till fredagsfikan i morgon med klassen. Glömde en viktig ingredients efter vi hade handlat. Pappa och jag hade druckit lite vin och nää tänkte jag, jag orkar inte cykla ut och leta efter en öppen affär. Har man världens bästa pappa så har man. Han körde ut. Nu har jag stressat ihop den här muffns smeten och försöker nöta in lite plugg. Sitter och ser hur alla mina muffins flyter ihop. Efter över 2 timmars arbete!! Suck. Nu måste jag plugga vidare och så måste jag tvätta och sova och maila och vila och.....neeeeeej nu är muffinsen helt förstörda!!!!!!!

Sometimes I wish that there was more hours in the day. Today it's been a lot, school, travelling, shopping, studing and baking. Im supposte to bake for tomorrows fika at school. I realised that I forgot an important ingredient after we had return from the shopping. I had had some wine and I was fed up wih going out trying to find an open shop. But the best dad in the world took his bike and went out. I mad the muffins quickly and now I try to study a bit. I am sitting in the kitchen seeing all my muffins being destroyed when then pour over the tray. I have to carry on studying before I have to sleep. I go up so early to catch my train in the morning. Noooooo, my muffins are completely ruin now!!

No comments:

Post a Comment