Friday 3 September 2010

Rivstart på helgen - Wkd kick off

Jag tog mig ut på en shopping runda efter skolan idag. Nu sitter jag och klurar på om det verkligen var nödvändigt att köra kortet varmt. Ja, det var det. I alla fall skorna och de andra som kom med hem ser jag som en liten bonus för allt jag lärt mig de senaste 2 veckorna. Man måste belöna sig själv ibland.
Nu är det inte mycket mer riv i den här fredagen. Jag ska nana tidigt och har en plugg fri kväll. Imorgon ska jag sova länge länge för det behövs.

I went out for some shopping after the school. But now Im sitting here thinking if it was really necessary with the shopping. Well yes, at least the shoes were well needed for the autumn and the rest I bought was just a bonus for my hard work in school the last 2 weeks. You have to give yourself some small treats sometimes. It's not a lot more happening this Friday. I'll go to bed early and I've promised myslef not to study tonight. Tomorrow I'll have a well deserved sleep in beacuse I need it.

No comments:

Post a Comment