Sunday 22 August 2010

Min Söndag - My Sunday

Har vaknat klockan 8 varje dag. Inte kan man få någon sömn när man är ledig. Har varit i Halmstad halva dagen, hälsat på släktingar och strosat runt på Eurostop, framför allt SIBA. Ny dator som gäller för mig.
Solen kom fram och jag var ute på en jogging ur innan. NU har jag och pappa försökt fixa med det nya inköpet tll lägenheten, haha "säcken köp" blir svaret när inget går som man vill. Det blir nog bra till slut.
Nu blir det nog en promenad längs Ätran i kvälls solen, sen lite rostade mackor. Imorgon börjar min första dag som student. Då bloggar jag mer. Puss och god kväll

Woke up at 8am this morning as well, it's typical that you can't sleep when you have the time to rest. I've been in Halmstad half of the day (a bigger city 30 minutes from here) to visit som relatives. We've also been shopping at a shopping centre and I am still looking for a computer for me. It's been very sunny this afternoon so I've been out running. I think I'll go for a walk along the canal in the evening sun now and have toasts with marmelade after that. Tomorrow is my first day as a student again. I'll update more then.
Kiss and good evening

No comments:

Post a Comment