Monday 23 August 2010

Gilda Skolan - Gilda School

Nu är jag student! Det var mycket information och fjärilar i magen på min första dag. Mestadels information, utdelning av uniformer, lunch och så fick vi en fadder som är inne på sin andra termin och har lite erfarenhet. Min fadder heter Ida, jättemysig tjej. Vi fick behandling också. Tack Ida för en underbar ansiksbehandlig. Det var så mycket, jag förstår inte ens hur jag kommer kunna lära mig allt. Allt in i minsta detalj. Men det är klart att det kommer gå. Det är bara första dagen det känns så här. Det intalar jag mig i alla fall. Snart är det jag som sitter inne med all kunskap. Det här kommer bli bra. Det ser jag fram emot.
Den här uniformen kommer jag nästintill leva i under det kommande året. En liten bild på en trött tjej efter en lång dag.

I am now offically a student! It was a lot of information and nervosity at my first day in school. It was mostly information, we got our uniforms, had lunch and we also got introduced to a "buddy" each. A student from the 2nd term. My buddy was Ida, lovely girl. We also got a treatment that our buddy had chosen. Thanks Ida for a wonderful facial. I don't really understand how I'll manage to learn everything. But I will. It only takes time. Of course it's a normal feeling to feel the first days or week. It's soon me who is a well educated therapist with all the knowledge. This will be good. Im looking forward to this. This is the uniform I basically will live in this year.
A little photo of a tired girl after a long day.


The quality of the photos are so bad on blogspot. At least I can't complain about my camera now.

No comments:

Post a Comment