Wednesday 12 September 2012

Just a saxophone

För ett par månader sedan upptäckte jag ljudet av en saxofon. Verkligen. Jag bara älskar det och känner mig fri och lycklig. Musiken gör att jag bara kan drömma mig bort, blunda och försvinna i mina egna tankar. Ibland kan jag inte riktigt sätta fingert på saker, känslor eller sinnen jag har inom mig. Men när allt känns rätt och jag på något sätt får en omedveten uppenbarelse/vision, ja då vet jag. Det bara kommer till mig. Då blir det som med saxofon musiken. Allt känns bara rätt och det blir väldigt betydande för mig. 
 
It was only a few months ago I really discovered how much I like the saxophone beat and the sound of the instrument. I can say that during the moment I discovered the saxophone beat the life was just perfect in every way and all senses where stimulated. The world just felt wonderful and dreamy. For some of you It might sounds strange but I have a lot of senses within me that I can't put a finger on or express with words until I get some kind of vision. It just comes to me when it is right and it's not until then I know. It's a bit spiritual I think.
When I hear the sound I can just close my eyes and disappear in my own thoughts. It fills my soul with happiness and freedom. I feel free, just like a bird. I can't explain it, but the sound is so soft and adorable. I just melt.

Two completely different tunes but both still so great.
 
 

 

No comments:

Post a Comment