Sunday 12 August 2012

Windy beach

Ok, bli inte trött på mina strandbilder hela tiden, men det är en så stor del av min vardag här. Jag ska bättra mig lite och inte bara prata om stranden och strandhäng.
Idag har jag kastat mig i stora böljande turkosa vågor, fått kallsup och saltvatten i både ögon och hals. Blivit omkullkastad av enorma vågor och fått sand ända in i... ja just det. solat och brändit mig lite på näsan - idag kan ni nästan kalla mig kräftan, i alla fall i ansiktet men jag har smörjt mig med massa härlig aftersun nu. Ätit massäck och jag har blivit glad i själen av at Em fått träffa sitt hjärta, kärlek mellan människor är underbart. Sen har jag bara njutit av att läsa. Ledig dag, javisst. I kväll ska vi äta lite gott.
Nu längtar jag till nästa vecka för då kommer Pernilla. Vilka dagar det kommer bli.
Bilden har jag tagit från Ems instagram. Kommer jag också bli lika mobil tokig den dag jag skaffar mig en "nyare och modernare" mobil? Usch Antar det.

Sorry, another post about another beach day. I'll try not too, it might be boring in the end. I shall bring my camera and capture other lovely moments.
Went to windy ebach today and the sea was a gorgeous as always and the waves enormous. I got hit really bad a few times.
Looking forward to next week, it means Penny is coming to town, yeah! Or to the Island I should say. Welcome baby!




No comments:

Post a Comment