Tuesday 7 August 2012

Tuesday morning


Idag börjar jag inte förrän klockan två. Det är skönt med en ledig morgon. Jag och min partner in crime Em har varit på gymet. Att vi orkar ta oss dit varje morgon är något jag funderar över näst intill varje dag. Ibland är jag sååå trött, men Em är bästa träningssällskapet, dessutom är hon jättestark. Vi står där så snällt när tjejen låser upp och öppnar dörrarna för oss. Attans vad glad jag är och vilka lyckorus jag har när jag sätter mig på moppen hem igen. Trött, exhausted och dyngsur.
 Nu ska jag plocka undan lite här inne och sedan ska jag gotta mig med min bok på stranden tills det är jobb dags. Bokmal.


I have my morning off today. Dont start until early afternoon. It's rather nice, or very nice I should say!
Me and Em have been to the gym and everytime I surprise myself going there so early in the morning, very tired. But im the happiest girl when I leave, done and dusted and absolutely soaked in sweat.
I shall pack my little bag and head out after I've been tidying up a bit. You find me on the beach with my book until job starts. 

No comments:

Post a Comment