Thursday 7 June 2012

Traganou Beach

Jag är så lycklig och njuter av att få möjligheterna att arbeta med mitt yrke och som bonus leva, bo och upptäcka ett nytt land, en annan ö i en annan del av världen. Jag har säkert sagt det förrut men det gör mig så glad i hjärtat. Att samtidigt göra det tillsammans med fina människor och ha fina vänner på besäk gör inte saken sämre. Tänk att jag och Nina får umgås tillsammans här nere på Rhodos. Vi har haft en sån underbar dag tillsammans i medelhavet. Traganou beach är förövrigt min favorit strand.

Im so happy and Im enjoying every minute of being here. It really makes my heart smile, to meet great people and also enjoy time with dear friends who come to visit is such a bonus. Nina is here and Im so happy to see her, we had such a gorgeous day on Traganou Beach, one of my favourite beaches. Louise was ofcourse also with us.


No comments:

Post a Comment