Sunday 17 June 2012

LINDOS

Idag har vi haft vi en sån fantastisk dag i Lindos, tre svenska tjejer och en norsk jänta. Lindos är den mysigaste och mest pitoreska byn jag sett hittills. Ett litet paradis. Jag har aldrig njutit så av att ligga på en båt i medelhavet med det mest turkosa vatten jag sett omkring mig, solen som skiner, båtljud och vind som fläktar i håret. Lycka och glädje.
Vi red på åsnor, strosade runt bland härliga hus och människor. Kanske ska tilläggas att det var uppåt 38grader varmt så vi efter lunchen kastade vi oss i havet och solade lite innan det var dags att ta båten tillbaka till Rhodos stad. Vi hade en sån himla härlig dag! Tro mig vattnet är så turkost.

We jumped on a boat trip today to Lindos, a small village south from Rhodes Town. It was such a lovely day I can hardly describe it in words. I was just smiling and enjoying all day. Im so glad we made this trip today.  I let the pictures speak for themselves and trust me the water has this colour.

No comments:

Post a Comment