Thursday 21 June 2012

Let the sunshine in through my window

Godmorgon!
Tidigt imorse låg det en liten svalkande kyla över Rhodos, jag har varit uppe med tuppen. Gårkvällens oväder var det värsta jag hört. Åskknallar och blixtrar så jag vet inte vad, den slog ner här precis vid oss, om inte annat så lät det som att Mr åskmoln härjade precis på min balkong.
Idag är det pyssel och fix dag - min lediga dag. Jag ska strax iväg till gymmet. Sedan ska det handlas lite, leta upp en frisör och massa strandhäng med fruktsallad. Det är skönt med lite egentid ibland.

Morning!
It was a cool breeze over Rhodes this morning, probably from the thunderlightning and rainy weather last night. It was the worst I've ever heard, sounded like it basically hit my balcony. Another day off, I shall soon be going to the gym I'll also manage some shopping before lunch, the hairdresser hopefully and then I'll spend the afternoon at the beach. It's rather nice I think. Enjoying some time for myself.
Have a lovely day.
Love Jo

No comments:

Post a Comment