Saturday 26 May 2012

Weekend mood


Jag har ännu en dag ledig och jag mår gott.
Det är väldigt lugnt på jobbet den här veckan, kan bero på att de spelar in Sune i Grekland på vårat hotell. Japp, den kommer på bio på juldagen, så just nu kryllar det av film team crews och skådespelare på resorten. Jätteroligt tycker vi.
Idag ska jag ta med Sofia och Fredrik på en snorkel tur tror jag. Sedan blir det fortsatt sol och bad. Sista kvällen tillsammans ikväll och jag har självklart fått lite hemlängtan nu eftersom de reser imorgon kväll. Men det är så det ska vara. När hemlängtan gått över har jag istället boostats med ny energi.


I have yet another day off.
It's been a few quiet days at work actually, not sure if it is because of the filming at the hotel.
They are recording a new Swedish movie at our resort so there's plenty of actresses and film crew. It is really fun.
Today I'll take Sofia and Fredrik for a trip to somewhere you can snorkel and sunbath. Last night together tonight as they are leaving tomorrow evening. Of course I miss home now when they've been here but I guess that's how it should be and later on I will be filled with new energy from them again.

No comments:

Post a Comment