Sunday 8 April 2012

Jazzy morning

                                                                                                                                                                                                              Bille Holiday, Eleanora Fagan

Jag vaknar tidigt när jag kan sova ut. Men då antar jag att jag redan är utvilad eftersom min kropp verkar pigg. Så jag sätter på lite Billie Holiday, gosar in mig i täcket...ska strax gå upp.. strosa runt i mitt stora täcke, göra brakfrukost och föreställa mig att jag går runt i mitt gigantiska kök, kanske i en våning på Manhattan. Sådär lagom söndags chick. Egentligen tror jag inte att jag skulle vilja ha en våning på Manhattan, inte som känslan är nu. Om jag ens kan ha det, det kan jag säkert - man kan göra allt och vad man vill här i livet! Man vet ju aldrig vart livet, valen och ödet tar en. Så det är lika bra att "testa" på lite.

Woke up early when I should have a sleep in. But I guess my body is well rested as I seems to be awake. I listen to Billie Holiday and shall soon stroll around in my kitchen making a deliscious breakfast, pretending Im in my hugh kitchen - maybe in my hugh apartment somewhere on Manhattan. Sunday chic. To be honest today I wouldn't feel for having a hugh apartment on Manhattan, you would probably ask if I even would be able to have it and afford it - YES, you can do anything and what you want in life. You just have to know how to do it. You don't know where life, destiny and your choices in life will take you...so I try it out this Sunday...together with my dreaming mind.


No comments:

Post a Comment