Tuesday 13 March 2012

Tuesday

Jag tycker att dagarna går så himla fort och snart är det April! Vart tog de här "gråa tråkiga" månaderna efter jul vägen? Jag har inte haft några i alla fall. Jag längtar mycket efter påsken, inte för att vi direkt har någon påsktradition utan för att det bara är mysigt med lite festliga dagar, god mat och familjemys.
I veckan ska jag och syster bl.a ta tag i vår stuga, fasaden ska tvättas, det ska bytas brädor och måla lite. Det är ett starkt vårtecken. Det blir kanske lite fikapaus i solen om den håller sig framme. Härlig vecka framför mig med lite utav varje under dagarna.

The days are just flying by and I can't beleive it's April within a couple of weeks. For me there was no sign of those miserable grey months after Christmas. Im really looking forward to Eastern, not because we do have any easter traditions in my family, but it's just such a lovely feeling having a few days of family time, delicious food, sweets and dessert.
During the week me and sis will start preparing our cottage for the summer meaning; cleaning, painting, gardening and so on. When this is done every year it's a sign spring and summer is around the corner.

No comments:

Post a Comment