Tuesday 27 March 2012

Smile

Blommor i all ära, gör inte de en lycklig?
Hela förmiddagen har jag pysslat, tagit en liten promenad, handlat och gjort mig i ordning. Ska strax svänga ihop lite lunch och sedan ta en sväng ut i vårvädret igen. I eftermiddag blir det bara jobb. Har kännt mig lite ur balans mentalt den senaste tiden, måste hitta tillbaka till mitt mentala JAG igen. Det gör jag genom att lägga energi på saker som betyder något för mig och gör mig glad, resten försöker jag att sålla bort. Det är också lättare sagt än gjort men så lite som blommor gör mig glad. Jag är styrkan i mitt egna liv. Det är på gång, inga stora hål här inte. So I keep smilin'...

Flowers always makes me happy. Especially today.
Time to get som lunch and I shall be working the entire afternoon. I've felt out of balance menthally with myself lately, the last couple of weeks maybe. But Im on my way back and it's during this time you have to focus on things that makes you happy so that you fill yourself with good spirit again. It's easier said than done. My heart and soul is powerful and I'm the one in control. So I keep smilin'....
Love

No comments:

Post a Comment