Friday 17 February 2012

Morning eyes

Jag SER trött ut! Men jag mår väldigt bra. Idag har jag hela dagen framför mig. Ska springa runt i stan idag, har gjort en hel lista som jag ska hinna med. Hur blir det så ibland? Ser mest fram emot att låna hem lite nya böcker så jag kan läsa igen. Tänkte jag skulle dela med mig av en låt såhär på morgonkvisten. Jag hörde den först på radion och nu har jag spelat den X antal gånger på min Spotify de senaste dygnet.
Trevlig morgon!

My eyes look soo tired but im feeling great. I shall be running a few errands in town today, I've even made a list of things I have to do. Also looking forward to get a few new books from the library so I can start reading again after I finished the latest book I had. Thought I'd share a good song with you. Heard it on the radio yesterday and ever since then I've been playing it over and over again on my Spotify.
Good Morning!

No comments:

Post a Comment