Wednesday 29 February 2012

Decleor


Vilken givande och intressant kursdag jag har varit på idag. Jag var helt nollställd på hudvårdsmärket Decleor tidigare och nu har jag kommit hem med lite mer kunskap. Vi gick enbart igenom serierna för ansiktet. Jag är såld på Decleor! Det är ganska lätt att övertyga mig om att något är bra, men jag tror verkligen på det här.
Decleor använder sig väldigt mycket utav aromaterapi och essentiella oljor. Det kanske är grekiska för någon som inte är insatt men i enkelhet så använder man mycket ingredienser från växtriket i produkterna, fantastiska ämnen för uppbyggandet och bevarandet av vår kropp och hy. Fick med mig en peeling hem och näringskapslar i from av Omega 3 och 6. Det är även viktigt att vi bygger upp oss själva och våra celler inifrån.


The course I went to today was really great. I had no product knowledge about Decleor earlier and Im feeling really pleased that now I do, at least from the skincare and facial products. Decleor is a French brand and they use aromatherapy as one of their main ingredients. Meaning they use very useful ingredients from our natury, plants, roots, flowers etc in their products to build up, heal and nourishing our skin.
I got an exfoliator and a pack of nourishing omega 3 & 6 capsules with me home.

No comments:

Post a Comment