Thursday 23 February 2012

All I have, all I need is the air I breathe


Tänk att man vaknar upp till en ny dag och din gårdag är historia? Jag blir helt tokig och får fnatt ibland när jag tänker så. Livet är fantastiskt, tänk vad det har utvecklats genom all år. Ibland kan jag bli lite för djup och rädd för mig själv när jag tänker så. Men det får man väl göra ibland när jag vet att det här är en gåva jag fått, att få leva.
Idag är det torsdag, och jag lapar sol från köksbordet! Min bleka kropp behöver en dos och jag menar en rejäl soldos - gärna för alltid. Idag ska jag in till Varberg tidigare och handla lite saker jag behöver, har jag tänkt mig. Är ute efter en lite större weekend bag, jag får se om jag hittar någon. Sedan är det eftermiddags pass på Asia.


We are waking up to a new day everyday, with yesterday being history. Sometimes I go nuts and scared of myself philosophise about life, Im sure I've told you before. Imagine what life has developed during all those years. I say it again, what an incredible gift we have been given.
It's Thursday today and Im soaking up the sun from my kitchen table (with dying tulips infront of me). My pale little body need all sun it can get, if I could make a wish - Id forever be sunkissed! I shall take the train, in to the city where Im working, a bit earlier today as I have a few thing I need to buy. Im looking for a weekend bag, hoping to find one.

Love Jo

No comments:

Post a Comment