Wednesday 11 January 2012

2012


Det här året ska jag bli bättre på att unna mig "saker" och verkligen göra sånt som jag tycker är roligt. Det kan handla om utflykter, platser jag vill se, resor, kurser, hur jag spenderar dagarna eller vad det nu än kan vara. Jag ska följa mitt hjärta, mina ideer eller drömmar hela tiden. Va roligt och spännande. Det kanske inte alltid är en självklarhet att man gör, det har det inte alltid varit för mig i alla fall. Man kanske blir influerad av någon annan som inte tycker om samma ide och då hoppar man av det man tänkte bara för att. Man dagdrömmer men kommer aldrig till skott med det man drömde om eller ville göra. Eller så kanske man inte har någon att dela upplevelsen med, men då ska man uppleva det själv för att jag vill det!
Gör det DU vill för varje dag i ditt liv, DU bestämmer. 
Allt blir så mycket roligare och lättare när man följer sitt hjärta!


This year I'll follow my heart, intuition and do what I want to do without being influenced by anyone else. With that I mean, not changing my mind  or ideas because somone else thinks differently. I shall travel more, spend the days how I want, make my dreams come true and not just imagine things I want to do in life. I'll turn dreams, ideas or visions into reality.
Everything's so much easier when you follow you heart. You feel a lot more comfortable and confident with yourself and your life.
You are your own masterpiece in life, always remember that!
Love Jo

No comments:

Post a Comment