Monday 14 November 2011

18:51

Hej finisar.
Ledig dag idag, underbart att spendera den med familj.
Nu ska jag göra lite minispa för mig själv, läsa bok, lyssna på Spotify och leta efter en väska jag vill ha. Känner att det är dags för en ny. Jag hittade en fantastisk i stockholm förra veckan, nu när jag tänkt på det ett tag tror jag kanske att jag borde slå till. Kankse nästa vecka. Något till mig själv, det är trots allt min dag till helgen.

Hi lovelies.
My day off, been together with my family all day.
Now I shall be doing a little mini-spa for myself, read my book, listen to Spotify and have a quick look at a few shops on internet for a new bag. I feel it's time for a new one. I found one I really liked in Stockholm last week, after careful consideration I think I might buy the bag, maybe next week! It'll be a small gift to myself...I mean, despite all it's My Day this weekend.
Love

No comments:

Post a Comment