Thursday 8 September 2011

Svampplockning - Mushroom hunting

När man bor såhär högt upp ser man fort hur naturen ändrar färg, till höstfärger.
Vissa träd har redan blivit gul-röda. Det är skönt väder ute och idag har jag humöret uppe.
Hela förmiddagen har jag varit hos mormor och morfar. Mormor fick en pedikyr och efteråt bjöd de mig på middag. Mina fina morföräldrar! På cyklen på väg hem såg jag någon som kröp runt mellan träden i skogen med en påse som var fylld med ngt gult. Svampplockning!
Jag blev så sugen själv, så jag tror jag ska gå ut i det sköna vädret och se om jag lyckas plocka mig några ätliga svampar.

When you live on the 7th floor as I do you quickly see how the trees change colour. It's time now. They are already yellow and red. Im glad today!
I spent early morning at my grandparents. I did a pedicure on my little grandma and she invited me for dinner afterwards. My sweet sweet grandparents. Whilst sitting on my bike on the way home I could see how somone was crawling in the forest between bushes and trees. Trying to find some mushrooms. I got so influenced I think I shall go out in this sunny lovely autumn weather and see if I can find a few eatable mushrooms.

No comments:

Post a Comment