Monday 26 September 2011

Monday Morning

Trögstartad morgon både mentalt och fysiskt.
I dag har jag inget för mig. Ska slö titta på efter tio om några minuter, det är en mysig start på morgonen.
Sen ska jag ut och plocka äpplen, baka äppelpaj och känna lugnet. Jag älskar hösten och vill inte att den ska försvinna! Stanna för alltid.
I kväll ska jag få dansa igen. Härlig träning, jag längtar så.
Vi ses lite senare när tankeverksamheten satt i gång.

Slow morning, both menthally and physically.
I have nothing planned today. Shall be chilling in the sofa for a while and then go out picking some apples in preparation for making an applepie. I love autumn and I want it to stay forever.
Tonight im going to my danceclass again, I can't wait. Loving it.
I shall see you a bit later.
XX

No comments:

Post a Comment