Wednesday 31 August 2011

Morgonpromenad

När jag vaknade med tuppen i morse bestämde jag mig för att ta en morgon promenad. Som avslutades med att ån var översvämmad och jag plumsade i vatten. Nu ligger dojjorna i tvättmaskinen. Jag grubblar och tänker alltid för mycket, speciellt när jag är ensam. Jag vet att jag inte borde analysera allt, men jag måste lära mig hur jag inte gör det! Nu har jag ätit gröt och ska öva in aromamassagen som jag ska visa upp på Asia Spa imorgon, jag hoppas att den sitter någorlunda. Idag måste jag även tvätta och fixa kläder inför helgen, då ska det åkas till Ven.

When I woke up so early this morning I decided to go for a morning walk. Because of the recent rainy days the canal was overflooded and I tried to pass a small path - and the resault.:Wet feet!
I think to much and analys to many things. I know I shouldn't but when Im alone I can't control it. I know I have to learn how to control and understand my way of thinking and I hope to do that during this autumn.
Porridge for breakfast and now I'll practise the aromatherapy massage for tomorrow, I'll present it at Asia Spa.


No comments:

Post a Comment