Friday 12 August 2011

Fredagkväll

Oj jag är en sån tråkig bloggare, fan. Jag varken orkar, hinner eller har bra skrivlust. Det är skola 24h om dygnet för mig just nu! Från mårgon till kväll, på tåg, i dörmmar, vid maten... jag hela tiden. En vecka kvar nu. Det får vara så fram tills dess.

Ikväll är det bara mys. Nu känns det som det blir höst mornarna är kalla och dagarna varma. Vet inte vad man ska ha på sig senario. Svettas & frysa.

Nu ska jag kolla lite onlineshopping.

Tja, det blev ett lite allt-i-allo-inlägg. Nej, vad tråkigt.

It's school 24/7 for me now. Nothing else, sorry for bad update. Have no excuse really, It's boring I know. But I can't focus on other things at the moment. I start to forget stuff, I loose things, misplace my food, clothes, items. I dont remember what Im suppose to do, who im suppose to meet and so on. And people who know me knows that I am pretty organised usually! I mean kind of very organised and punctual with things. Now it's all just a bit messed up, but it's just for one more week. So I just hold on. Do it you too =).

No comments:

Post a Comment