Thursday 25 August 2011

Fixar & Donar

                                                                                                                                         weheartit.com
I morse åkte jag till syster. Förberedde lite inför mitt examens firande med familjen imorgon. Vi ska vara i min systers hus eftersom det är större plats där. Det blir inget enormt kalas men det är bara mysigt att ha familjen omkring och äta gott. Så jag har dukat och dekorerat bordet. Jag tycker det är roligt att pyssla och fixa. Sedan skulle det inhandlas lite mat, samtidigt svängde vi in på en chokladfabrik i närheten. Smakprov på praliner är aldrig fel! Efter det fick jag en energikick och tog på mig löparskorna och gav mig ut. Aj, jag behöver verkligen nya skor eftersom jag får så ont i tårna av mina.

Nu ska jag luncha lite, mycket protein, lite kolhydrater det får mig att känna mig mindre svullen. Ska också fixa med mina sålda tradera auktioner och läsa min bok.

I've been to my sisters' house most of the day. Preparing for my graduation dinner with the family tomorrow. Love dressing and decorating the table. Afterwards we went to get some food that was needed and we also had a quick look in the chocolate factory nearby. We tasted som really nice chocolate. Yummy! I had to move my body after that, felt energized and needed to work out a bit so I went out running. Gosh I need a new pair of shoes as my other hurts a bit.

Time for me to get some lunch filled with protein and low carb, that fills me up and keep my tummy in balance. I'll also have to sort out my sold items on "the-ebay-kind-of-page".
Have a lovely afternoon!



No comments:

Post a Comment