Sunday 3 July 2011

Söndags lugn - Sunday Chill

Spenderade mesta dels dagen på stranden, badade lite med men fy sjutton vad kallt det var. Lyckades ramla bland kobbarna, mina sandaler är så glatta. Åkte hem för att sova en liten stund på balkonen sen gick jag och syster ut för att springa. Vad varmt! Mitt huvud sprängdes men jag ville liksom ta mig igenom det. Sedan blev det fisk till middag. Nu sitter jag med någon jädrans ont-kramp i magen sedan jag kom in igen. Vet inte vad som händer.

I've spent my day by the beach. I had a swim but it was really cold, not sure I would have done it if it wasn't for the salt water. After a few hours I went home, had a powernap on the balcony until sister came, we went out for a run. Gosh, it was wo warm ad I thought I would collapse. But In my mind I stuck to the thought that I would make it to the end. Just had dinner, still sitting here on the balcony but I've got such a tummy ace. Don't know what's going on.

No comments:

Post a Comment