Tuesday 26 July 2011

Digging in

Sitter med huvudet i alla min böcker och anteckningar, försöker att vara strukturerad! I bland går det bra och jag hoppar lätt runt i vardagsrummet mellan varven. I bland får jag en ångest attack när jag gått igenom saker jag trodde jag kunde som jag inte alls kunde... Tänker sitta här i mitt hav av böcker en liten stund till, sen ska jag nog ta mig en härlig promenad för att rensa hjärnan lite. I eftermiddag kanske det blir lite shopping. I bland är det lite terapi för mig... Eller bara ett tjejsyndrom?

Digging my head into all my books again, hell yeah im not giving up! It's all about that weekend making the theoretical and practical test right. Sometimes im feeling relieved when realising I've learnt things and sometimes it strikes me hard when I thought I knew something I actually didn't know!! Gosh! I'll be giving it a bit more time for today and then I'll head out for a refreshing walk. This afternoon it might be some shopping, its feeling like a therapy for me sometimes doing shopping...or is it just a girls syndrome?

No comments:

Post a Comment