Thursday 28 July 2011

27-28/7

Hej kompisar.
Fattar ni att Juli snart är slut. Kanske inte ska påminna om det så, glöm vad jag sa.
Igår var jag runt hela dagen. På morgonen åkte jag upp till Göteborg för lite ärrenden, sedan var det tåget hem. Lunchade snabbt med pappa. Sedan cyklade jag på picknick med Kristina ute vid kobben, skäret. Hastade sedan vidare på cykel in till stan, spenderade resten av eftermiddagen hemma hos mamma. På kvällen köpte vid med oss mat och satt i stugan i solnedgången och pt kvällsmat. Jag var jättetrött när jag var hemma. Hade sovt jättedåligt natten innan och förkylningen hade fått sig en omgång under dagen. Jag somnade gott rätt så tidigt.

Idag har jag itne flängt runt, mest flamsat runt här hemma. Inte fått något vettigt gjort idag, men så blir det väl ibland! Nu ska jag bara vila och njuta framför tv: så jag piggnar till snabbt.

Yesterday I was quit busy doing things all the day. I went to Gothenburg quickly in the morning, took the train back home just before lunch. Had lunch with dad and afterwards I met up with a friend down the beach. It was sunny and warm so we had picnic and just enjoyed. I did spend the late afternoon at mums and had an evening meal at the cottage by the see. I was exhausted when I returned home and my flue didnt get any better of this running around all day.

I havent saved the world today, just been cracking around doing nothing really. This evening I'll just rest and digest, try getting rid of this flu.

No comments:

Post a Comment