Monday 27 June 2011

Vilken härlig sommarkväll - What a summer evening

Jag känner fortfarande mig rödnosig om ansiktet, lite öm av solstrålarna. Vilken underbar sommarkväll. Att cykla hem från tåg stationen gjordes med nöje. Jag älskar att cykla på sommaren, titta på naturen och känna alla dofter. Höra djur och människors ljud. Det är helt fantastiskt.
I dag gjorde jag mitt sista prov, halleluja, vad det känns underbart!!!! Ett år av slit, plugg och massa teori börjar lida mot sitt slut. Nu förbereder jag bara för slutexamen och det gör jag faktiskt med glädje.
Hoppas ni har en underbar sommarkväll. Nu tittar jag lite på film och myser med allt jag har smörjt in min hud med.

It's an amazing summer evening. It was a pleasure jumping on my bike from the trainstation. Loving it. The summerbreeze is fantastic.
Today I did my last exam! It feels absolutely awesome! One year of hard studies, plenty of theoretical and practical hours and tough learning is almost over. AND... I've got so much new knowledge. Im now just preparing for my graduation, practical and theoretical...and I do it with a smile.

No comments:

Post a Comment