Thursday 2 June 2011

Lång helg - Bank holiday weekend


Nu packar jag min väska och förbereder mig för en lång helg i London. Åker imorgon efter skolan, har tagit ledigt på tisdag så det blir lite extra ledig. Det ska bli så härligt att få komma iväg lite. Ibland kan jag känna lite stress och vara hispig när jag ska åka till London. Det är så mycket som händer, mycket folk, rush, a real buzzing town med tempo i 150! Det gör att jag i bland kan bli lite stirrig, jag liksom kliver in i "London Jo" men nu känner jag mig så lugn och harmonisk inför helgen. Det ska bara bli avkopplande och rofyllt. Mysa, strosa, shopping och umgås med Desire och mina vänner jag jag tycker om! Jag ska njuta till tusen.

This bankholiday weekend Im heading of to London. Having my flight booked tomorrow after school. Took an extra day off next week to have a longer break. It will be so nice going away for a while. Sometimes when I go to London I feel all stressed and inside me I feel like im going on and on in double speed. Both physically and mentally. It's such a buzzing town and I can be panicing. I turn into "London Jo" when I get there. However this time I feel very calm and harmonized. No stressing feelings here. It will just be relaxing and peaceful getting away for a while. Have a nice break, shopping, eat nice food, go for walks, laugh and spend time with Desire and my friends who means a lot to me! I will enjoy properly!

No comments:

Post a Comment