Monday 16 May 2011

Mysiga drömmar

Jag planerar ofta och låter drömmerna flöda inom mig och i mitt huvud på min framtid. Det händer att jag browsar runt och tittar på saker som jag skulle vilja ha och tycker om. Jag bygger mig ett litet framtidsparadis i huvudet. Det får man göra och det ska man låta sig göra. Just nu har jag dille på hem, hus, eget boende och massa inredning. Vilken tjej har inte det förresten? Hade jag varit i ett annat stadie i livet, kanske ett par år framåt hade jag gått och köpt et här lilla huset som ligger vid ån. Det ska visst mer vara ett sommarhus men jag ser andra möjligheter.  Jag blir helt lycklig när jag tittar på det och tänker på mig själv i det lilla huset. Är det inte vackert? Att få inreda ditt egna hem precis hur du vill och veta att du förhoppningsvis ska åldras och bli gammal där, sitta i trädgården med fika och njuta av livet, när du är 25...liksom 75. Det spritter i kroppen på mig och inom mig har jag redan köpt huset. Om det kanske varit lite enklare i verkligheten.... men drömma får man!

Often I daydream and build myself a little mini paradise inside me. Where I feel comfortable and happy with a family. It happens that I browes around, looking for things I like and want. At the moment Im into houses and interior design. I found this gorgeous little house just by the canal here around the corner. I get so happy when I see it, isn't it it beautiful? I imagine myself decorating the house just as I want. Sitting in the garden, enjoying what I've create, glaze at my wonderful family with my love in life. If I'd been in another situation in life, maybe a few years on..... well In my dreams I've already bought this house, or this type of house. Reality is another question...

Bilder tagna från: Falkenbergs Residens

No comments:

Post a Comment