Sunday 8 May 2011

En lagom bra dag

Lite snurrig i huvudet när jag vakna i morse. Vakna alltid tidigt när jag varit ute.
Strålande väder, stor frukost. Sedan gjorde jag finslipet på mitt special arbete. Jag känner mig så glad. Ser ljuset i tunneln, nu är det härliga månader kvar bara. Solade lite och var ute en sväng och shoppade. Sedan tog jag en kvälls cykel tur till mormor och morfar. Härliga söndagskväll. Nu har det bara blivit häng i soffan och jag har supit in dagens intryck. Det känns som att det har varit en bra Söndag.

Amazing weather, finished of my final written essay properly in the morning, ready to hand it over tomorrow. Im extremely happy. Yayy! Soaked up the sun on the balcony, went out for a small shopping trip and took my bike to grandma and grandpas' in th evening. What a lovely Sunday evening on a bike ride. Lazy hours in the sofa tonight. It feels like it's been a good Sunday.

No comments:

Post a Comment