Tuesday 19 April 2011

Helgen

I lördags tog vi en sväng på stan efter långfrukost och tvmorgon, det blev mycket shopping till slut. Till och med så mycket att vi bestämde att vi skulle ställa de sista inköpta sakerna och kassar i affären och hämta bilen. Hur tänkte vi här ?! På kvällen var vi hemma hos Christinas kille och åt färska räkor i från båten, ja vilken båt vet jag inte men det var så gott, extra gott eftersom jag inte ätit färska räkor som man skalar själv på flera år. Söndagen spenderas i det härliga soliga vädret. Vi tog en tur ut till ett större köpcentrum utanför stan. Vi körde även inom Trollhättan för en kaffe vid strandkafeet. Trollhättan var mysigt det lilla jag såg. Det har blivit mycket kaffeintag för min del i helgen, då ska ni veta att jag aldrig dricker kaffe annars! Insåg motvilligt att kaffe verkligen gjorde mig piggare, men det försökte jag förtränga eftersom jag inte vill bli någon kaffedrickare på heltid. Jag försöker hålla mig i från det mesta som kan göra mig beroende i mat/dryck väg.
Jag fick med mig lite fina fynd hem från vår-rean, den är galen och jag vet itne varför de rear ut så mycket nu. Men ut och leta! Fick även en ny väska med mig hem som jag är kär i.

Here're some pics from my weekend in Uddevalla.
Had a great time, weather was lovely, shopping and food was good.
I got a few bargains with me home from the early spring sale and im in love with my new bag.


No comments:

Post a Comment