Sunday 27 March 2011

Lycka - Happiness

Det känns som jag har gått från ett mörkt dunkel till ett skinande dagsljus. Även om det är jobbiga saker jag har runt omkring mig har jag lärt att acceptera det och situationen som den är förtillfället. Så här kommer det inte att vara för alltid. När man istället ser framåt och tar itu med det man tycker är jobbigt går allt så mycket lättare. Nu försöker jag ta dagen som den kommer och inte gräva ner mig i saker som är helt obetydliga när jag tänker på mitt liv i det stora hela. Jag formar mig själv och mitt liv. Jag har bestämt mig för att inte lägga min energi på små saker som gör att jag känner mig helt nere eller inte orkar tänka.

I feel like i've changed a lot lately. I've been kind of down and depressed for a while, from time to time. Don't know if it has to do with the time of the year or only my way of thinking and see myself. However I feel better now. I know there's a few tough things around me at the moment, I have to deal with it and look forward I know It's not forever. I try to take every day as it comes thank myself for what I've got and how lucky I am. I try not to make myself focus on silly things that makes me sad, depressed or just not in the mood. If I look at my life in a bigger perspective, there's so much more to give and focus on. I form myself and my life. I've decided not to waist my energy on small things that can ruin my day.


No comments:

Post a Comment