Saturday 19 March 2011

Lördag Morgon - Saturday Morning

Jag har en lugn och skön morgon, såg solen gå i moln. Men idag bryr jag mig inte så mkt om sol eller ej, det är bara skönt att vara ledig och koppla av. Ätit frukost, städat och tvättat på morgonen. Ska svänga inom stan för att handla lite. Sedan tänkte jag sätta mig lite och plugga i eftermiddag. I eftermiddag ska jag även ha en nät-dejt-shopping-stund med Christina. Längtar redan. Något litet får det bli bara, något litet, så man känner att man välkomnar våren liksom. Vad gör ni denna lördag morgon?

Im having a quiet and relaxed Saturday morning. It's just so nice being off and do nothing. Had a great breakfast, been cleaning and doing my laundry. I'll head of to the centre in a bit for some necessary stuff I need, in the afternoon I'll try to study a bit. I'll also have a little online-shopping-date with Christina. Im already looking forward to it, but I'll just get something little, very little, just so I feel that I can welcome spring. What are you up to this Saturday morning?

No comments:

Post a Comment