Monday 14 February 2011

Innan lägg dags - b4 bedtime

Det enda jag lyssnar på de senaste dagarna är låten med Loreen som ligger några posts under. Helt fantastisk låt och jag får aldrig nog! Den går varm på repeat.
Idag lever nog de flesta i en liten kärleksbubbla, det är väl så härligt.
Jag har redan lagt mig, sov så extremt dåligt i natt så kände att jag nog behöver "catch up with some sleep" men nu är jag inte ett dugg trött. Klarade epileringsprovet idag, kändes så himla bra. Nu ska jag fokusera på lite repetitionsprov och det känns inte lika tungt.
Sov Sött

I have the song Sober ,a few posts below, on repeat all the time. It's a fantastic song and she's got a great voice.
Today I think everyone's living in a little bubble of love, isn't it wonderful.
Im already in bed, I didn't sleep very well last night so I thought i'd catch up with some more sleep but now I feel that im not tired at all.
I passed the exam I had today, in permanent hair removal (I don't know what the exact term is in english). Im happy. In the coming weeks I only have to focus on a few exams we've had before just to repeat as we have 2 exams in each course.
Sleep Tight

No comments:

Post a Comment