Saturday 19 February 2011

Effektiv eftermiddag

Så himla skönt att jag fick lite gjort. Efter att ha kört fast på förmiddagen släppte jag det, åkte och handla lite och när jag kom tillbaka skruva jag upp musiken och lät tangenterna flöda. Skönt att komma närmare sitt mål...att bli klar!
Det blev ingen strandpromenad idag, men imorgon kanske. Solen har lyst hela dagen och det gör mig glad.
Nu ligger jag nerstoppad med filt i soffan och slö-tittar på tv. Ingen melodutt idag, jag är besviken på det. Avslappnande och lugn lördag. Lite små gott står på bordet, skålen börjar gapa tom.
Puss

Efficency this afternoon. Managed to study and continue writing on my final essay. It feels like a relif that Im getting closer to the end with it. Proud of myself.
No walk along the beach today, but maybe tomorrow. The sun's been out all day and it makes me so happy. Tonight im just chilling in the sofa, watching a bit of telly and just relaxing.
XXX

No comments:

Post a Comment